Numery skrócone (56) 1-9195
SMS Orange (+48) 501 00 91 95
Bezpłatna infolinia: 0800 346 446
e-mail: biuro@pulstaxi5.pl
Pobierz link do zamawiania taksówek
PobierzW naszej korporacji zamówisz taxi i zapłacisz kartą płatniczą! Wiemy, że zdecydowana większość osób posługuje się tą formą płatności, dlatego też sukcesywnie wprowadzamy w naszych taksówkach czytniki kart płatniczych.
ZAMAWIAJĄC TAKSÓWKĘ ZGŁOŚ, ŻE MASZ ŻYCZENIE ZAPŁACIĆ KARTĄ !
OPŁATA POCZĄTKOWA
dla wszystkich taryf
4,90 zł
przy zamawianiu przez aplikację 10% zniżki
4,41 zł
PRZEWOZY NA TERENIE MIASTA TORUNIA
TARYFA 1
1 km w dni powszednie w godz. 6:00 – 22:00
3,00 zł
przy zamawianiu przez aplikację 10%zniżki
2,70 zł
TARYFA 2
1 km w dni powszednie w godz. 22:00 – 6:00
oraz w niedziele i święta
4,50 zł
przy zamawianiu przez aplikację 10%zniżki
3,05 zł
PRZEWOZY POZA ADMINISTRACYJNYMI GRANICAMI MIASTA
TARYFA 3
1 km w dni powszednie w godz. 6:00 – 22:00
6,00 zł
TARYFA 4
1 km w dni powszednie w godz. 22:00 – 6:00
oraz w niedziele i święta
9,00 zł
Opłata za godzinę postoju 50,00 zł
Na zlecenia przez aplikację udzielamy Rabatu!
Natomiast przy przejazdach specjalnych i wyjazdach za miasto istnieje możliwość negocjowania ceny kursu.
• Bezgotówkowy przewóz pracowników i gości na zasadach
określonych w umowie
• Ustalenie cen ryczałtowych na stałych trasach
• Przewóz drobnych przesyłek kurierskich
• Wystawianie zbiorczych faktur VAT
• Reklama na pojazdach naszej korporacji
• Reklama na wizytówkach dla klientów taksówek
Wszelkich informacji udzielimy pod numerem
telefonu (56) 659 18 66,
e-mail: biuro@pulstaxi5.pl
Zapraszamy do współpracy
Bezpłatna aplikacja mobilna dostępna na Androida i iOS w Twoim smartfonie sprawi, że zamawianie taksówek stanie się jeszcze prostsze.
Pobierz link do zamawiania taksówek bit.ly/pulstaxi, http://www.pulstaxi.rt3000.pl/
Za pomocą jednego kliknięcia możesz wybrać typ samochodu dostosowany do liczby podróżujących oraz wszelkie dodatkowe udogodnienia, w tym płatność kartą, przewóz zwierząt czy klimatyzacja.
Wybierz, pod jaki adres ma przyjechać taksówka, a następnie kliknij „Zamów”.
Zobaczysz mapę, na której zostanie oznaczona Twoja pozycja oraz pozycja auta, a także jego numer korporacyjny, marka i model. Dowiesz się także, jaki jest czas oczekiwania oraz dostaniesz powiadomienie, kiedy pojazd dotrze pod wskazany przez Ciebie adres.
Po zainstalowaniu aplikacja poprosi Cię jednorazowo o wprowadzenie numeru telefonu oraz wyśle kod służący do aktywacji usługi na smartfonie
– w ten sposób potwierdzimy poprawność Twojego numeru telefonu.
Jeśli zgłosisz zgubę niezwłocznie po opuszczenia auta, a kierowca nie przyjął kolejnego zlecenia – podwiezie ją od razu w miejsce, w którym został zakończony Twój kurs.
Jeśli zgłoszenie nastąpi w innym terminie lub gdy kierowca przyjął zlecenie, odwiezienie zguby odbywa się na liczniku po zaakceptowaniu przez klienta orientacyjnej ceny i terminu odwiezienia.
Zgubę, której właściciela nie można ustalić lub kiedy klient nie akceptuje warunków odwiezienia proponowanych przez PULS Taxi 5, kierowca dostarcza w ciągu 3-ech dni roboczych od dnia jej znalezienia do Biura PULS Taxi 5 przy Szosie Bydgoskiej 50 i tam można ją odebrać.